http://www.youtube.com/watch?v=MvliEsCYp-A

our mission..... :: anda pasti tersenyum :: just to make you smile....

Friday, February 18, 2011

ELLY studio :: Adzira Birthday Party

 Adzira Birthday Party
Saturday, 12 Feb 2011

Hai Semua...pada tarikh ini saya dan krew ELLY STUDIO diberi kepercayaan daripada En Wan Azran ayah kepada adik Adzira untuk mengendalikan Birthday Party puterinya ini. Alhamdulillah kami berjaya merealisasikan impian mereka. Syukur sangat sbb majlis berjalan lancar sekali. So kepada sesiapa yang hendak khidmat kami janganla malu dan segan. Kami akan arrange yg terbaik untuk anda ...Anda pasti tersenyum or Just make u smile....

DVD Copy da siap
souviner (jam dinding) xclusive


Terima kasih papa









Aku dan dia (serasi bersama)

Antara gelagat aku dan suami


cayalah puteri

singgahsana tuan puteri
Abg video man
Ini semua pic2 yg kami ambil sepanjang majlis tersebut...ummmwahhhh

2 comments:

  1. pada 12feb2011,birthday party anak saya d orient star lumut,perak.saya mberi kpercayaan spnuhnya kepada puan nani dari elly studio.alhamdulilah spt tidak percaya hasil kerja puan nani yg begitu cemerlang dan terbaik.selama ini telah banyak saya mngadakan birthday party tetapi tak ada yg mmuaskan.inilah satu2 nya yg terbaik dari hasil kerja puan nani.pada semua yg terlibat,saya ucapkan ribuan terima kasih yg tak terhingga.puan nani dan suami adalah yg terbaik.you're the best!!
    -WAN AZRAN OMAR-

    ReplyDelete
  2. alhamdullillah.....tq x terhingga juga untuk en wan azran omar dan juga family yg tersangat-sangat happening. Di harap kita dapat bekerjasama pada masa-masa akan datang yea. Kami pon turut happy pada majlis tersebut. You all pon best sangat......

    ReplyDelete