http://www.youtube.com/watch?v=MvliEsCYp-A

our mission..... :: anda pasti tersenyum :: just to make you smile....

Sunday, February 20, 2011

the LONGEST SUPERBIKE line

POSTER khas

Kak Gee Baru Sampai (skali kidal la .. sama dgn i)

Siap

Kak Fauziah Latif

Minum2

Peace

Ini dari helicopter

Krew yang terlibat

Segak bergaya tu

Poster khas 2
Kak Fauziah dgn fan dia

Penat Kak Gee Nak Senyum je

Ini superbike kak Fauziah Latif k...

Dari heli ni ...mereka sedang menyusun

Haiiiiii...........lokasi : marina island












Dato Seri Kong Chong Ha

Wah xcited....


Satu Malaysia........

Memory ngn Maznah Zulkifli

Tembak sis

Di nak lompat tp x sempat.....sama ngn aku...huhu

dapat ape tu sis

Org kuat aku ni.....
Alloo ...comment allez vous (francais) melayu  apa khabar semua.... kali ini saya hendak berkongsi pengalaman semasa saya dan team menyertai xtvt Gegor Manjung :: Bike week 2010...Malaysia Book of Record 'The Longest Superbike Line'....Krew iaitu suami saya khairulukman dapat ambil gambar dari helicopter superlynx... Kira shoot dari udara la yea...Memang syok tau.Sepanjang xtvt mereka memberi kerjasam yg baik.Syukur la. Masa ni dapat la saya berjumpa dengan beberapa artis dan tokoh korporat. Antaranya ialah Fauziah Latif dan Maznah Zulkifli... Diorang sporting habis. Selain tu YB Dato Seri Kong Chong Ha pon ada jugak. Dapatla jumpa mereka. Moment ni pon best jugak tau. Tapi letih la jugak.. Semua ni pengalaman yang teramat bermakna buat saya dan team....Tq semua

No comments:

Post a Comment