http://www.youtube.com/watch?v=MvliEsCYp-A

our mission..... :: anda pasti tersenyum :: just to make you smile....

Friday, February 18, 2011

ELLY studio

'Anda pasti tersenyum'
'Just make u smile ;-)'

Salam semua....
Semoga ruangan ini memberi kita sedikit ilmu terutama dalam dunia graphic, photography dan business.
Apa yg ingin saya kongsikan di sini adalah seni grafik dan foto amat berkait rapat.Kalau dahulu saya lebih tumpukan kepada grafik dan percetakan...kini peluang pada foto lagi luas...kenapa kita tidak gunakan sebagai salah satu cara untuk menambah pendapatan.Selain itu kita dapat satu kepuasan apabila kita melihat semula gambar-gambar tersebut. Apa yang lebih menggembirakan adalah apabila orang lain menghargai hasil seni kita.
Ini gambar menggunakan kamera digital

Ini gambar menggunakan kamera digital

Ini gambar menggunakan kamera digital
Bermulanya saya berminat pada foto adalah apabila saya pergi ke i-city (tempat pameran lampu) masa tu pakai digital kamera...semua gambar out...suami ckp tgn saya gegar la...sy da statik x gerak pon gambar x cantek...uhu rupa-rupanya masalah kamera...kalau ambil gambar muka selalunya kalau bergerak je mulalah gigi atau idung tertinggal....hahaha...pernah x anda rasa macamtu. lawak sangat. Seminggu lepas tu saya dengan suami ambil keputusan untuk beli kamera dslr. Walaupon tidak berapa pandai pakai tapi takpe kita masih blh belajar. Alhamdulillah suami pun berminat. Ha.....bermulalah era kami snap2 ni....

wah!!! ape yg digemari oleh stp mereka yg memegang kamera....


x kenal pon siapa....janji happy

ini anak kami yang sulung ....ALLY ZULKARNAIN

Ini la aku...huhuhuhu siti yosnani esa nama diberi

Ini anak cina ....comel adik ni
Kebetulan waktu itu suami ada kursus di awana kijal, terengganu. Masa tu da ada kamera dslr...wah melaram la kami...org ckp tgh gila snap...memang syok....Sume benda nak di snap.Kalau dahulu suami paling suka di ambil gambar tp kini tidak lg...dia cenderung kpd photographer pula.Da x byk gambar dia sbb dia lebih suka ambil gambar daripada di ambil gambar.

No comments:

Post a Comment